Fogyatékkal élők részére

Kedves Partnereink, kedves látogatóink!

Fontosnak tartjuk, hogy lehetőségeihez mérten mind a személyes ügyintézés során, mind a szolgáltatásnyújtáshoz kapcsolódó tájékoztatásnál fokozott figyelmet fordítsunk az érdekeiket csak korlátozottan képviselni képes ügyfeleinkre, így a fogyatékkal élőkre is.
Törekszünk arra, hogy a társadalomban élő fogyatékos személyek a fogyatékossággal nem érintett ügyfelekkel azonos minőségű, de speciális igényeikhez igazodó szolgáltatásokban részesülhessenek.

Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy honlapunk akadálymentesítése biztosított. Az akadálymentes verzió eléréséhez kérjük kattintson az oldal alján található akadálymentesített verziót jelölő ikonra.

Egyenlő esélyű hozzáférést segítő szolgáltatásaink

Fizikai környezet biztosítása

Ügyfélfogadásra nyitva álló helyiségünk akadálymentesített, mellyel a fogyatékkal élő személyeknek is gördülékeny ügyintézést tudunk biztosítani.

Lehetőséget biztosítunk, hogy a látássérült ügyfeleink vakvezető kutyával együtt közlekedhessenek az ügyfélfogadásra nyitva álló helyiségben.

Mozgáskorlátozott ügyfeleink számára parkolóhelyet biztosítunk a Társaság által használt irodaház kültéri parkolójában, ahonnan az ügyfél akadálymentesen el tud jutni az ügyfélfogadásra nyitva álló helyiségbe.

A fogyatékkal élő ügyfeleink kérésére, előzetesen egyeztetett időpontban Társaságunk kapcsolattartója az ügyfél által megadott helyszínre is elmegy.

Szerződéskötési feltételek, tájékoztatás

A szerződéskötés során választási lehetőséget biztosítunk a közjegyző személyes megkeresése és a közjegyző irodánkban történő megjelenése tekintetében a fogyatékos ügyfeleink számára annak érdekében, hogy – állapotának jellegét figyelembe véve – a szerződéskötés minél kisebb terhet jelentsen számára.

A fogyatékos ügyfeleink kérésére, illetve szükség esetén részletes magyarázat mellett felolvassuk a szerződést – a titokvédelemre vonatkozó jogszabályi rendelkezések betartásával –, és annak megtörténtét a szerződés szövegében rögzítjük. 

Szükség esetén a szerződéses dokumentáció előállítása nagy betűmérettel történik.

Kellő időt biztosítunk a fogyatékos ügyfeleink számára a szerződésben foglaltak megértésére, részletes és – igény szerint – ügyfélszolgálati ponton kívül történő áttanulmányozására, és ennek érdekében igény szerint rendelkezésére bocsátjuk a szerződéstervezetet. 

Lehetőséget biztosítunk személyes egyeztetésre, igény esetén az ügyfél által elfogadott segítő személy közreműködésével. 

Igény esetén lehetőséget biztosítunk előzetes időpont egyeztetésre annak érdekében, hogy a fogyatékos ügyfeleink a szerződéskötést megelőzően a személyes jelenléthez, valamint a szerződéskötési feltételek maradéktalan megismeréséhez szükséges intézkedéseket megtehessék, így támogató-, vagy kísérőszolgálatot hívhassanak, jelnyelvi tolmácsot vagy segítő személyt bízhassanak meg stb.

A fogyatékos ügyfeleink kérésére lehetőség szerint külön tárgyalót biztosítunk, továbbá olyan személyes kapcsolattartót, aki az ügyfél speciális helyzetét ismeri.
Hallássérült ügyfeleink számára írásbeli tájékoztatást nyújtunk. Lehetővé tesszük, hogy a fogyatékos ügyfeleink – előre rögzített időpontban – az általa közreműködésre felkért segítő személlyel, jelnyelvi tolmáccsal együtt jelenhessenek meg Társaságunknál. 

Minden esetben megkülönböztetett figyelmet fordítunk a fogyatékosság jellegére és mértékére a tájékoztatáskor és a szerződéskötéskor egyaránt.

Online és technológiai szolgáltatások

Honlapunk már elérhető olyan speciális nézetben, mely biztosítja a látássérült ügyfelek számára a könnyebb olvashatóságot, illetve a szövegfelolvasó szoftverek hatékonyabb használatát. Ennek megjelenítéséhez legyen kedves az alábbi ikonra kattintani:

Akadálymentesített pénzügyi szolgáltatásaink az alábbiak:

  • Lejárt és le nem járt követelésvásárlási tevékenység
  • Hitel- és kölcsönnyújtás valamint pénzügyi lízing nyújtása bevezetés alatt

Akadálymentesen megközelíthető ügyfélfogadási pontunk:

  • 1095 Budapest, Mester u. 87.
    • Ügyfélfogadási idő:
      Hétfő: 09:00-16:00
      Kedd: 09:00-16:00
      Szerda: 09:00-16:00
      Csütörtök: 09:00-16:00
      Péntek: 09:00-16:00
    • Szolgáltatások: fennálló hitelszerződésekkel kapcsolatos ügyintézés, panaszkezelés, tájékoztatás finanszírozási lehetőségekről

Amennyiben bármilyen észrevétele vagy javaslata van, segítse munkánk azzal, hogy megosztja velünk az ismertető végén szereplő elérhetőségünk bármelyikén!
Elérhetőségeink:
ügyfélszolgálatunk telefonszáma: + 36 1 4766 987
e-mail címünk: office [at] mahizrt.hu
akadálymentes ügyfélszolgálati irodánk címe: 1095 Budapest, Mester u. 87.
 

Bankszünnapok

2024.december 07. (szombat)
2024.december 12. (csütörtök)
2024.december 14. (szombat)
2024.december 23. (hétfő)
2025.január 02. (csütörtök)
2025.január 03. (péntek)